Opis forum
Nowy użytkownik
Chciałbym żeby Under rozpatrzył to co teraz napisze, Chodzi o to że dowódcy jak i wyższe rangi moim zdaniem mają za dużo hp. Poza tym, chciałbym aby Mistrzowi przywołań zwiększono mane 3,4 krotnie gdyż niemoge używać mikstur, oraz dodano Rune leczenia, Dlaczego chce żeby zmniejszono im hp? otóż taki chodzący czołg z mieczem nie stara się blokować ciosów albo unikać zaklęć tylko biegnie i macha tym swoim mieczem jak Berserker.
Offline
Lord Rasputin napisał:
Chciałbym żeby Under rozpatrzył to co teraz napisze, Chodzi o to że dowódcy jak i wyższe rangi moim zdaniem mają za dużo hp. Poza tym, chciałbym aby Mistrzowi przywołań zwiększono mane 3,4 krotnie gdyż niemoge używać mikstur, oraz dodano Rune leczenia, Dlaczego chce żeby zmniejszono im hp? otóż taki chodzący czołg z mieczem nie stara się blokować ciosów albo unikać zaklęć tylko biegnie i macha tym swoim mieczem jak Berserker.
Z całym szacunkiem Rasputin ale ty jesteś mag, a my woje i to robi różnice.
Gdy ork walczy to musi mieć więcej Hp jako, że po pierwsze nie jest człowiekiem, a po drugie jest bez zbroi.
Najwyżej dodać wszystkim hersztom Hp po równo mniej więcej i będzie ok.
Offline
Nowy użytkownik
Chodzi mi o to że nowy gracz niema żadnej szansy w bitwie.... magowie nakurwiają jak z ckm'u wojownicy biją jak jebani berserkerzy, bitwa wygląda tak, Elitarne klasy nakurwiają jak podubcone a nowi gracze padają jak mięso armatnie bo nawet dmg nie zadadzą.
Offline
Nowy użytkownik
Knehtman napisał:
Lord Rasputin napisał:
Chciałbym żeby Under rozpatrzył to co teraz napisze, Chodzi o to że dowódcy jak i wyższe rangi moim zdaniem mają za dużo hp. Poza tym, chciałbym aby Mistrzowi przywołań zwiększono mane 3,4 krotnie gdyż niemoge używać mikstur, oraz dodano Rune leczenia, Dlaczego chce żeby zmniejszono im hp? otóż taki chodzący czołg z mieczem nie stara się blokować ciosów albo unikać zaklęć tylko biegnie i macha tym swoim mieczem jak Berserker.
Z całym szacunkiem Rasputin ale ty jesteś mag, a my woje i to robi różnice.
Gdy ork walczy to musi mieć więcej Hp jako, że po pierwsze nie jest człowiekiem, a po drugie jest bez zbroi.
Najwyżej dodać wszystkim hersztom Hp po równo mniej więcej i będzie ok.
Jest bez zbroji ale ma naturalną ochrone... klick B podczas gry orkiem...
Offline
Lord Rasputin napisał:
Knehtman napisał:
Lord Rasputin napisał:
Chciałbym żeby Under rozpatrzył to co teraz napisze, Chodzi o to że dowódcy jak i wyższe rangi moim zdaniem mają za dużo hp. Poza tym, chciałbym aby Mistrzowi przywołań zwiększono mane 3,4 krotnie gdyż niemoge używać mikstur, oraz dodano Rune leczenia, Dlaczego chce żeby zmniejszono im hp? otóż taki chodzący czołg z mieczem nie stara się blokować ciosów albo unikać zaklęć tylko biegnie i macha tym swoim mieczem jak Berserker.
Z całym szacunkiem Rasputin ale ty jesteś mag, a my woje i to robi różnice.
Gdy ork walczy to musi mieć więcej Hp jako, że po pierwsze nie jest człowiekiem, a po drugie jest bez zbroi.
Najwyżej dodać wszystkim hersztom Hp po równo mniej więcej i będzie ok.Jest bez zbroji ale ma naturalną ochrone... klick B podczas gry orkiem...
Nie kłam na broń ma 5, a smoczy ogień 160 wojo to wojo niech idzie wprzód nowi za nimi a magowie i łucznicy tacy wiesz już trochę grający niech są z tyłu i szanse wyrównane !
Pozdrawiam,
Husar ze Świętej Inkwizycji.
Offline
Nowy użytkownik
nie moja wina że tak ustawiono obrone orkowi..... chodzi o to że nowi muszą mieć szanse.... albo po prostu dowódcy muszą ich jak debile awansować do najwyższych rang...
Offline
mówiłem jaka strategia jak bedziecie sie tego trzymac bedzie ok
Offline