#1 2012-09-17 23:08:39

 Knehtman

Moderator

44726062
Call me!
Zarejestrowany: 2012-09-15
Posty: 25
Punktów :   

Księga Orkowej wiedzy.

Księga Orkowej Wiedzy


Jest to zbiór podstawowych zasad orków, z których później każdy nowy ork będzie musiał odpowiedzieć.

By wstąpić w orkowe zastępy musisz udać się do Wodza, Zastępcy Wodza lub generała Hordy.



Historia Orków z Nordmaru

Orkowie od zamierzchłych czasów są dobrymi kowalami i najlepszymi wojownikami, wieki spędzone na wojnie z ludźmi nauczyły ich sztuki wojennej. Nędzna Morra zwana Królem Rhobarem I, rozpoczęła wojnę na Kontynencie, lecz już wcześniej orkowie walczyli w Nordmarze z prawdziwymi wojownikami, którzy zwali się Nordmarczykami.

Historia Orków z Myrtany

Pewnego razu człowiek zakradł się do namiotu schorowanego wodza Berserkera i zabił go sztyletem, po czym słuch po nim zaginął. Po tym wydarzeniu Kan ogłosił się nowym wodzem i postanowił pomścić śmierć swojego, dawnego wodza, najeżdżając na Myrtanę. Paladyni i Rycerze wojsk królewskich Rhobara II na początku dzielnie i z sukcesem odpierali szturmy orków, lecz gdy Kan uderzył z całą swoją siłą zajął na początku miasto graniczące z Nordmarem, którym było Faring, po tym wydarzeniu Orkowie mieli już dostęp do Myrtany... (zapis z księgi się urywa, widać dziesiątki wyrwanych kart)

... Rhobar II dzielnie się bronił, lecz gdy widział, że jego siedziba, którą był Vengard upada, kazał magom podnieść Barierę, nad Vengardę. Gdy barira już stanęła, Rhobar zobvaczył, że nie tylko on został w Vengardzie ale też setki orkowych wojowników... (księga na dalszych kartach jest napisana już w nieczytelnym dla zwykłego orka języku)

Główne pojęcia:
KRUSHAK - Śniący
GACH-LUG - Pełzacz
MORRA - Człowiek
VARRAG - Wyższy szaman
VARR- Syn Ducha
KRUSH - Broń biała
BASH BROKDAR - Orkowy miecz
RUSHTASOK - Kur*a! (orkowe przekleństwo)
GRASH-VARRAG - Wielki szaman
KRASH MORRA- Ludzka broń lub broń na człowieka
NEMROK KA VARROK - Schowaj broń!
KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH - Przestań czarować!
KHROTOK JHABART - Witaj przyjacielu.

Wielka Księga Orkowej Wiedzy


Jest to zbiór zasad orków, z których później każdy ork, który będzie awansował na Elitarnego Orka lub Orka Szamana będzie musiał odpowiedzieć.


Historia

Historia Orków z Nordmaru

Orkowie od zamierzchłych czasów są dobrymi kowalami i najlepszymi wojownikami, wieki spędzone na wojnie z ludźmi nauczyły ich sztuki wojennej. Nędzna Morra zwana Królem Rhobarem I, rozpoczęła wojnę na Kontynencie, lecz już wcześniej orkowie walczyli w Nordmarze z prawdziwymi wojownikami, którzy zwali się Nordmarczykami.

Historia Orków z Myrtany

Pewnego razu człowiek zakradł się do namiotu schorowanego wodza Berserkera i zabił go sztyletem, po czym słuch po nim zaginął. Po tym wydarzeniu Kan ogłosił się nowym wodzem i postanowił pomścić śmierć swojego, dawnego wodza, najeżdżając na Myrtanę. Paladyni i Rycerze wojsk królewskich Rhobara II na początku dzielnie i z sukcesem odpierali szturmy orków, lecz gdy Kan uderzył z całą swoją siłą zajął na początku miasto graniczące z Nordmarem, którym było Faring, po tym wydarzeniu Orkowie mieli już dostęp do Myrtany i Vengardu. PO zajęciu Faring Okrowie najechali i zajęli kolejno: Geldern, Sildern, Trelis, Montere, Cape Dun i Ardee. Potem przystąpili do ataku na ostatnie wojska królewskie stacjonujące w Vengardzie... (zapis w tym miejscu się urywa)

... Rhobar II dzielnie się bronił, lecz gdy widział, że jego siedziba, którą był Vengard upada, kazał magom podnieść Barierę, nad Vengardę. Gdy barira już stanęła, Rhobar zobaczył, że nie tylko on został w Vengardzie ale też setki orkowych wojowników, którzy go oblegali ze wszystkich stron.
Gdy Kan przejął władzę nad całą Myrtaną zaczął wykorzystywać ludzi jako niewolników. Dzień i noc niewolnicy pracowali w ... (księga na dalszych kartach jest napisana już w nieczytelnym dla orka języku)

Pojęcia:
KRUSHAK - Śniący
GACH-LUG - Pełzacz
MORRA - Człowiek
VARRAG - Wyższy szaman
VARR - Syn Ducha
KRUSH - Broń biała
BASH BROKDAR - Orkowy miecz
RUSHTASOK - Kur*a! (orkowe przekleństwo)
GRASH-VARRAG - Wielki szaman
KRASH MORRA - Ludzka broń lub broń na człowieka
NEMROK KA VARROK - Schowaj broń!
KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH - Przestań czarować!
KHROTOK JHABART - Witaj przyjacielu.

Nowe pojęcia:
KROTAHK - Język Ognistego Jaszczura
KHAZ-TAK - Róg Cieniostwora
DWACHKARR - Kieł Trolla
ORTH-ANTAK - Ząb Błotnego węża
KRUSH PACH - Lekki Topór
KRUSH URROK - Średni Topór
KRUSH AGASH - Ciężki Topór
KRUSH BROKDAR- Ogromny Topór
KRUSH KARROK- Młot Wojenny
KRUSH VARROK - Miecz orkowych zwiadowców
GRACHTNAKK - Kostur szamana
SHABANAKK - Kostur wyższego Szamana
ULU-MULU - Broń pokoju

Ostatnio edytowany przez Knehtman (2012-09-19 21:41:56)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kppolej.pun.pl www.centrum-sonyericsson.pun.pl www.krins.pun.pl www.maskaradaszalencow.pun.pl www.bmwteam.pun.pl